A Look Into Josh Potter's Disgusting Apartment | YMH Original

4 Հնս % Yթ.-ին
356 415 Դիտումներ

Some people are neat freaks and can't understand how people can live in filth. Josh Potter is NOT one of those people. Since quarantine started, Tom Segura and Christina P have noticed Josh talking about how worried he his about the growing garbage piles in his room. He said it was getting to a point where he'd be too embarrassed to have someone clean this mess for him, which sounded like amazing content to us. So we watched Potter almost have a meltdown while watching someone clean his room for him. Enjoy.
yourmomshousepodcast.com/
www.merchmethod.com/tomsegura/
facebook.com/yourmomshousepodcast
www.reddit.com/r/yourmomshousepodcast

Մեկնաբանություններ
  • Multiply by three is a good fucking rule LOL

    noneyaxbidnessnoneyaxbidness7 օր առաջ
  • We all have a friend like this

    cnlocal13cnlocal1311 օր առաջ
  • I think the maid needed a smoke and a Xanax too

    NotAWomanNotAWoman18 օր առաջ
  • This makes me puke far more than any YMH live.

    Lynda SingletonLynda Singleton19 օր առաջ
  • All fun and games till that wookie murder scene of a bathroom.....RIP Chewbacca

    GorillaBearGorillaBear22 օր առաջ
  • 🤣 Tom's reaction was classic. I really hope you staged this Josh.

    David KubiakDavid Kubiak25 օր առաջ
  • I have that same suitcase

    Clayton GibsonClayton Gibson27 օր առաջ
  • Damn I get it Josh, fucking good job letting everyone see that, had to be difficult as hell I couldn't do that.

    Yngvi BirgissonYngvi BirgissonԱմիս առաջ
  • this is really cool

    CheddarCheddarԱմիս առաջ
  • Not gonna lie, I’ve fallen into depressive episodes where my bedroom resembles Josh’s; beer cans stacked next to the bed, clothes in a pile, just a mess. I’m glad he got all of that taken care of. But that bathroom made me dry heave.

    Green SpaceGreen SpaceԱմիս առաջ
  • Why people let that shit go like that crazy

    josh Rjosh RԱմիս առաջ
  • Cynthia 🥰

    John SmithJohn SmithԱմիս առաջ
  • Omg how awful for that poor woman

    Daren WalkerDaren Walker2 ամիս առաջ
  • Why doesn't somebody just take a match to this thing it's disgusting..... You can clean up the apartment too I guess

    aaron maximaaron maxim2 ամիս առաջ
  • This is disgraceful. The man is 40 years old have a modicum of self respect. I'm a messy, downright pig of a man but even I clean my own space when I see it getting too out of hand

    simonpenumsimonpenum2 ամիս առաջ
  • I literally watch this once a week to give me motivation to clean my apartment..... Lmao fuckin disgusting ass potter

    _Dpagz_Dpagz2 ամիս առաջ
  • when they went in the shower i cried

    Hristo PopovHristo Popov2 ամիս առաջ
  • A little too obviously pre-meditated. But the same can be said about all of YMH production, so I guess it is what it is.

    rbeformerbeforme2 ամիս առաջ
  • this is a pretty normal room tbh lol. a lot of peoples houses are pretty bad.

    Sizzlin Moe SzyslakSizzlin Moe Szyslak2 ամիս առաջ
  • I'm not going to sit here and hate on Josh, the poor man is/ was clearly going through some shit and I really felt for how embarrassed he was, Having said that though If someone were to set up a way to donate some money to Cynthia so she can treat herself a bit I would be happy to participate and send some cash her way. The poor woman was clearly traumatised.

    G PerrinG Perrin2 ամիս առաջ
  • This is better than MTV cribs ...

    La GuaguaLa Guagua2 ամիս առաջ
  • doesnt hold a candle to Norton and Florentine's shithole apartment back in the O&A days!

    KieranKieran2 ամիս առաջ
  • okay so like this is a joke right? Like a human being can't really live like that right?

    DeanDean2 ամիս առաջ
  • What a loser...should have paid her

    LynLyn2 ամիս առաջ
  • Well Idk about you guys but I feel immensely better about my life. :D

    Andrew BiasAndrew Bias2 ամիս առաջ
  • ay pobrecita

    T.C.J BT.C.J B2 ամիս առաջ
  • Holy Shit. I've seen cleaner bathrooms in a squat party rave in an abandoned office that has run for 2 days straight and has had 5000 people shitting and puking and pissing all over it constantly. Genuine retch.

    SingularityMediaSingularityMedia2 ամիս առաջ
  • I hope he tipped her an extra peso

    Matthew TaylorMatthew Taylor2 ամիս առաջ
  • God bless Cynthia

    jason torresjason torres2 ամիս առաջ
  • This is a bit for sure, because Tom Segura no way pay for Josh Potter crap on the floor.

    dpscribedpscribe2 ամիս առաջ
  • She isn’t doing it for free She is probably thinking how come I’m doing this not you

    Josh ConnorJosh Connor2 ամիս առաջ
  • If you can't see it, it isn't there.

    piketfencecartelpiketfencecartel2 ամիս առաջ
  • This poor man doesn't realize how disgusting his home is... being blind and all.

    Devin BDevin B2 ամիս առաջ
    • Underrated comment. A true Josh Potter fan.

      Jehuty999Jehuty9992 ամիս առաջ
  • Whenever I feel like I'm messy, I watch this and feel better.

    Collin BlattCollin Blatt2 ամիս առաջ
  • There is no way that bathroom is legit that dirty, that has to be staged for this bit. Potter truly is a human cock roach LOL

    Todd HarveyTodd Harvey2 ամիս առաջ
  • He's not funny

    Guitarista78Guitarista782 ամիս առաջ
  • Holy poop, he has wood floors?? Didn’t know until she cleaned smh

    John SnowJohn Snow2 ամիս առաջ
  • I bet he “cleaned up” before the camera guy showed up lmao

    John SnowJohn Snow2 ամիս առաջ
  • Sorry this isn’t funny, it’s just disgusting. How can someone have no integrity and let someone else clean up that mess in the bathroom? How after Tom saying, clearly and rightly that he should pay for it as it’s his place, did he then say Tom will pay for it. This guy is a major POS.

    Bret EllisBret Ellis2 ամիս առաջ
    • You probably don't realize this whole thing was a bit. If you don't understand Toms comedy then watch some of his stuff then think about what you're going to comment. There's NO WAY Tom would air this on his channel and not pay the nice lady who cleaned.

      Dylan BriggsDylan Briggs2 ամիս առաջ
  • I'd say "put him on suicide watch" if I thought there was anything there worth saving.

    Ferd DorstFerd Dorst2 ամիս առաջ
  • My old apartment when I was single was for worse than this

    Keith PooleKeith Poole2 ամիս առաջ
  • Poor Cynthia...

    _bermuda_bermuda3 ամիս առաջ
  • Xanax doesn't come in baggies brother. You need to see a real specialist who can get you the help you need.

    AaronAaron3 ամիս առաջ
  • Wait did he really pay or what cuz that shit was fucked

    FREE WRLDFREE WRLD3 ամիս առաջ
  • How do you not clean up the hair and cans at least beofre letting anyone in smh

    StradStrad3 ամիս առաջ
  • what a worthless man

    Wretched SlippageWretched Slippage3 ամիս առաջ
  • The maid is thanking God she's preemptively wearing a mask.

    10 Hammers10 Hammers3 ամիս առաջ
  • mom's house

    NoPro DadNoPro Dad3 ամիս առաջ
  • 2:03 is this guy drinking hot sauce before he goes to sleep wtf

    Ashley ChallonerAshley Challoner3 ամիս առաջ
  • If MTV was still good

    retro AFretro AF3 ամիս առաջ
  • If by important things you mean CRACK. That is what we call a “crack house”.

    Carlos GonzalezCarlos Gonzalez3 ամիս առաջ
  • Well shit man that's fucking foul... but to be honest props for putting it out there for us to see Josh haha.

    Jon WJon W3 ամիս առաջ
  • Okay. The whole Tom being a dick to the help schtick is getting kinda old.

    David UrdahlDavid Urdahl3 ամիս առաջ
  • looks pretty normal other than the bathroom

    Sho Yu WeeniSho Yu Weeni3 ամիս առաջ
  • Not that bad till you get to the bathroom. And the tv thing is a little weird. Since you're not using the hamper, flip it upside down and throw the tv on it

    James WilliamsJames Williams3 ամիս առաջ
  • Good for nothing sack of potatoes

    Edison MedicineEdison Medicine3 ամիս առաջ
  • God Bless Cynthia...

    Weston Forced-last-name-displayWeston Forced-last-name-display3 ամիս առաջ
  • Congrats late 30s-early 40s grown ass man

    Ben DoverBen Dover3 ամիս առաջ
  • Wtf dude you actually called someone to clean?.. while you just sat there and smoked cigarettes?????... unreal

    Roo SterRoo Ster3 ամիս առաջ
  • the scripted ending was dumb

    KILL DOZERKILL DOZER3 ամիս առաջ
  • This guy 100 percent had a crunchy tube sock laying under his bed that the lady picked up

    David BarnesDavid Barnes3 ամիս առաջ
  • please someone let me know they paid her, it's making me so uncomfortable that it ended like that, anyone who steps into that bathroom and doesn't hurl deserves a lot of money.

    hahaha430hahaha4303 ամիս առաջ
  • I hope they tipped her well

    Pizza BaratheonPizza Baratheon3 ամիս առաջ
  • Best video ever

    lord bawnchielord bawnchie3 ամիս առաջ
  • Holy shit balls

    Apple JacksApple Jacks3 ամիս առաջ
  • I don’t know about Josh’s apartment but his jeans are high and tight!

    rob westrob west3 ամիս առաջ
  • He's well on his way to catching super aids.

    Brandon DismangBrandon Dismang3 ամիս առաջ
  • Your mom's house wack Packers let's steal this from Howard Stern.

    Another McBastardAnother McBastard3 ամիս առաջ
  • Ew dude wtf

    SogonzoSogonzo3 ամիս առաջ
  • she aint wearing that mask cause of covid

    EveratoEverato3 ամիս առաջ
  • That’s absolutely disgusting who tf can live like this

    QVillainQVillain3 ամիս առաջ
  • So he doesn't ever use his sink???

    Ludwig VanLudwig Van3 ամիս առաջ
  • I can't count how many times I've had to clean other people's literal shit up for free...now I have nightmares about when the water was shut off for a month and people were still shitting in the toilet...maggots climbing out of it ..then when the water came back on this dumbfuck flushed it right away and it overflowed...maggots crawling up the walls, 2 in thickness of shit slime everywhere...it took 3 gallons of bleach for me not to continue retching while I cleaned up, I kept throwing up in the bathtub and cursing everyone...WHY DID YOU FLUSH THE FUCKING TOILET AND NOT USE SOMETHING HELL A STICK TO HOLD SOME OF THE SLUDGE TO THE SIDE SO IT WOULD FLUSH PROPERLY?! FUCKKKK!!

    Harry ToefaceHarry Toeface3 ամիս առաջ
  • The shower needs a shower

    Chris GannuscioChris Gannuscio3 ամիս առաջ
  • this guy has serious issues

    muaythaiEvmuaythaiEv3 ամիս առաջ
  • Does YMH ever review this footage?

    Tommy WhitneyTommy Whitney3 ամիս առաջ
  • I hope he breaks her off a big tip and then compensates her with extra cash for her service

    Kyle PerreaultKyle Perreault3 ամիս առաջ
  • I hope she was paid thousands for that.

    Millman84Millman843 ամիս առաջ
  • It's called a bit people. The bathroom was setup. Nobody leaves hair like that in the sink.

    willwill3 ամիս առաջ
  • Nice hat. Go Bills !

    Michael HinklemanMichael Hinkleman3 ամիս առաջ
  • What is a deal with paying this brave women? Why did he stiffed her? I mean WTF?

    Maciej KonferowiczMaciej Konferowicz3 ամիս առաջ
  • Josh: “that’s probably an empty bag of Xanax” Joey Diaz Haters: 😠😡🧐🤨

    Señor SnatchworthySeñor Snatchworthy3 ամիս առաջ
  • It's like hoarders, he hoards filth and body hair.

    MrOwkoob66MrOwkoob663 ամիս առաջ
  • I'm actually fuming that Josh probably get laid way more than me, this man lives like a cockroach.

    SCNZSCNZ3 ամիս առաջ
    • Hes banging cockroaches too dont worry

      Benton LottBenton Lott3 ամիս առաջ
  • As a bills fan I have to say this is not a representation of us😂 yes we burn and smash tables but we clean them up after

    fuk itfuk it3 ամիս առաջ
  • those are actually shoulder hair trimmings...

    mr pinkmr pink3 ամիս առաջ
  • 1:15 wtf am i looking at?

    mr pinkmr pink3 ամիս առաջ
  • oh my god poor Cynthia. that woman deserves the world. we're all disgusted by just a video of his bathroom but that woman was IN IT

    ElaynaElayna3 ամիս առաջ
  • Get some bed sheets dude.

    SwearwolfSwearwolf3 ամիս առաջ
  • Armless jihad's keep their shit more high and tight. Come on Potter

    Dbccbj97Dbccbj973 ամիս առաջ
  • Damn. Josh see the future with those glasses?

    Wayne MWayne M4 ամիս առաջ
  • 🤣😭☠️ “I’m gonna chain smoke and take a Xanax.”

    Kybie 420Kybie 4204 ամիս առաջ
  • I’m glad he let someone clean it for him. I have a family member that struggles in the same way and won’t let people help because of the shame. Sometimes it can be easier to just put it all out there and rip the band aid off.

    whtycwhtyc4 ամիս առաջ
  • shrtlink.ca/0nlyxxxcumsh0t864 වැඩිහිටි විශේෂයන් විසින් වටහාගෙන ඇති අතරහෝ ඔවුන් ඒ ගැන සැබවින්ම සැලකිලිමත් වූවාද යන්න

    Angelica JacksonAngelica Jackson4 ամիս առաջ
  • That poor lady!!! She better have been compensated GREATLY. Omfg. 😂 What a cool guy... 😬😬😬

    Jenna FarmerJenna Farmer4 ամիս առաջ
  • This guy is worse than a cockroach. This is almost unbelievable, I almost don't believe it.

    1Challino1Challino4 ամիս առաջ
  • This cannot be his real place...

    OberynTheRedViperOberynTheRedViper4 ամիս առաջ
  • What a disgusting person. Lock him up

    FAH QFAH Q4 ամիս առաջ
  • i do a clean like this every couple months. make josh do it himself ffs

    CarterCarter4 ամիս առաջ
  • This dude is as scuzzy and creepy as he looks and sounds. WTF?! LOL!

    Jim PiperJim Piper4 ամիս առաջ
AMworlds